14 EYLÜL 2011 ÇARŞAMBA MUHTEŞEM YÜZYIL YENİ SEZON FRAGMAN VİDEO İZLE

Gönderen Unknown


 14 Eylül 2011 Çarşamba Muhteşem Yüzyıl Yeni Sezon Fragman Video İzle
Muhteşem Yüzyıl” dizisinde Kanuni Sultan Süleyman"ın oğlu Şehzade Mustafa karakterini canlandıracak olan Mehmet Günsür"ün de yer aldığı tanıtım filmi televizyonda yayınlamaya başladı. 
Yapımını TİMS Productions, yapımcılığını Timur Savcı"nın üstlendiği, senaryosunu Meral Okay"ın yazdığı, yönetmenliğini Yağmur ve Durul Taylan"ın yaptığı, “Muhteşem Yüzyıl” dizisi ikinci sezonunda da çok konuşulacak. Halit Ergenç, Okan Yalabık, Meryem Uzerli, Nebahat Çehre, Selma Ergeç ve Nur Fettahoğlu"nun başrol oynadığı “Muhteşem Yüzyıl”da Kanuni Sultan Süleyman"ın oğlu Şehzade Mustafa karakterini Mehmet Günsür canlandıracak.

Dizinin teaser çekimleri için İtalya"dan İstanbul"a gelen Mehmet Günsür, “Daha önce böyle net kostümlü bir projede yer almamıştım. Hem dil, hem kostümler başka bir zaman... Şehzade Mustafa da bütün dengeleri değiştiren bir karakter. Hala araştırıyorum, kitaplar okuyorum. Öğrendikçe daha da heyecanlanıyorum. Benim için güzel bir sınav olacak” dedi.

Mehmet Günsür dizinin çekimleri için Kasım ayında yeniden İstanbul"a gelecek.
CANLI MAÇ YAYINLARI İÇİN FACEBOOK GRUBUMUZA KATILINIZ

{ 0 yorum... read them below or add one }

Yorum Gönder