Kuzey Güney 2.Bölüm Fragmanı HD dizi izle

Gönderen Unknown

Kanal D’nin reytingleri alt üst eden dizisi Kuzey Güney’in 2.bölüm fragmanı yayınlandı.
Fragmanda şu konuşmalar yer aldı.
Güney: Bana bak seni bir daha bu pisliğin içinde görürsem seni mahfederim. Sen ne yaptıysan kendi kendine yaptın. Ben senin arkanı topladım hep.Senin yüzünden benimde hayatım mahfoldum.
Kuzey: Hiçbirşey bilmiyorsun sen.
Güney: Sen o gece evde olsaydın, bunların hiçbiri yaşanmayacaktı. Ben ne taşıyacam bu yükü. Ömür boyu başım eğik olacak sana karşı. Bende senden nefret ediyorum.
Sezonun en iddialı dizilerinden olan Kuzey Güney’in 1.bölüm’ü dizi severleri adeta ekrana yapıştırdı.
Soluk alınmadan izlenen dizinin 1.bölümünde Türkiye’de adeta hayat durdu. Milyonların merakla beklediği dizi, izleyicilerden geçer not aldı.
İlk bölümdeki sevişme sahneleri de kamuoyunu uzunca bir süre meşgul edeceğe benziyor.
İŞTE KUZEY GÜNEY DİSİNİN 2.BÖLÜM FRAGMANI
CANLI MAÇ YAYINLARI İÇİN FACEBOOK GRUBUMUZA KATILINIZ

{ 0 yorum... read them below or add one }

Yorum Gönder