Fenerbahçe'de Ziegler Ve Yobo Takımla İlk Antrenmanına Çıktı

Gönderen Unknown


Ligin ilk haftasında Orduspor ile oynayacağımaçın hazırlıklarına 1 günlük iznin ardından devam eden Fenerbahçe'de yenitransfer Ziegler ile Everton'dan bir sezon daha kiralanan Yobo sarı-lacivertli takımla ilk antrenmanına çıktı.
Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman öncesi saha içerisinde oyuncularıylabir toplantı yapan teknik direktör Aykut Kocaman, "Ada için Semih'i tekrar tebrik ediyorum. Mİlli takımdan dönen arkadaşlarımız var. Miro'ya geçmiş olsun diliyorum, diğer arkadaşları kutluyorum. Transfer dönemi bitti, kadromuz şekillendi. Henri'ye hoşgeldin dedik, bugün eski dostumuz Yobo aramıza katıldı. Kendisini tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Aynı şekilde Reto istediğim oyunculardan biriydi. Aramıza hoşgeldin diyorum. Başarılı bir sezon diliyorum. Umarım hem siz bizlere hem de biz sizlere katkıda bulunuruz. Zor bir sezon başlıyor, herkese başarılar diliyorum. Söyleyeceklerim bu kadar, şimdi esas işimize bakalım sahaya çıkalım." ifadelerini kullandı.
ALEX: YENİ ARKADAŞLAR AİLEMİZE HOŞGELDİLER
Kocaman'ın ardından söz alan takım kaptanı Alex de "Yeni arkadaşlarımız ailemize hoşgeldiler. Büyük katkıları olacaklarına inanıyorum. Umarım hep beraber mutlu oluruz" dedi.
EMRE'NİN DURUMU İYİYE GİDİYOR
A Milli Futbol Takımı'nın Kazakistan ile oynadığı maçta sakatlanan Emre ve sakatlığı bulunan genç futbolcu Recep Niyaz, bireysel oyuncu antrenörü Dolu Arslan eşliğinde takımdan ayrı düz koşu yaptı. Emre'nin durumunun iyiye gittiği belirtilirken, genç futbolcu Recep Niyaz'ın da Salı gününden itibaren takımla birlikte çalışmalara başlayacağı belirtildi. Gövdesinin sağ tarafında yumuşak dokuda ezilme ve kanama, kaburga kemiğinde ödem bulunan Gökhan Gönül'ün ise ağrılarının sürdüğü ve yoğun tedavi uygulandığı bildirildi.
Bu arada Emre, kendisinden kısa olan genç futbolcu Recep Niyaz ile birlikte koşu yaparken, basın mensuplarına "Jordon gibi gözüküyorum." şeklinde espri yaptı.
SERDAR KESİMAL'DAN İYİ HABER
Milli takım kampında antrenmanında sağ ayak bileğini burkan Serdar Kesimal'ın durumunun medyaya yansıdığı gibi ciddi olmadığı, sakatlandığı bölgede yırtık olmadığı bildirildi.
Serdar Kesimal'ın sağ ayak bileği dış bölgesindeki tendonda zedelenme ve ödem olduğu, milli futbolcuya yoğun şekilde iğne tedavisi uygulandığı belirtildi. CİHAN
CANLI MAÇ YAYINLARI İÇİN FACEBOOK GRUBUMUZA KATILINIZ

{ 0 yorum... read them below or add one }

Yorum Gönder